Szervíz
Szervíz
Kérjük, hibabejelentésre használja az online felületünket.
Támogatás
Probléma adódott a Philco készülékével?Nagy háztartási gépek esetében (hűtő, mosógép, mosogatógép, egyéb) lépjen kapcsolatba a electrosiraly@gmail.com szervizközponttal
Kis háztartási gépek esetében
lépjen kapcsolatba a szerviz@fasthungary.hu szervizközponttal
TISZTELT TISZTELT VÁSÁRLÓNK!
A meghibásodott Philco termék esetén lehetőség van a terméket a vásárlás helyszínén leadni (a vásárlástól számított 12 hónapig), vagy márka szervízünk részére eljuttatni a garancia idő teljes ideje alatt.
Figyelem!
A garanciális idő igazolásához, minden esetben szükség van a vásárlást igazoló bizonylat bemutatására. pl.: nyugta / számla, kitöltött garanciajegy!Amennyiben a márkaszervizünk szolgáltatását választja, akkor az előzetes hiba bejelentés és egyeztetés után a terméket leadhatja személyesen nyitvatartási időben, futárszolgálattal illetve postai úton is.
Hiba bejelentés esetén a gyors ügyintézéshez kérjük a következő információkat minden esetben küldje el részünkre:
- Termék cikkszám (például: PHEM 1000 kávéfőző)
- A meghibásodás jellege, hiba leírás
- Az Ön elérhetőségét (pontos cím, és telefonszám)
Szervizünk mindent megtesz a felmerült probléma gyors megoldása érdekében!
Szervíz
Lokáció | Cég | Telefon | Termék kategória | |
---|---|---|---|---|
Magyarország |
Fast Hungary Kft. |
+36 23 330 831 |
szerviz@fasthungary.hu |
Kis háztartási gépek |
Magyarország |
Electro-Sirály Kft. |
+36 30 239 0517 +36 1 617 2312 |
electrosiraly@gmail.com |
Nagyháztartási gépek |
Philco.Modal.SelectDomainLanguage